
2 клас
Школа культури рухів з елементами гімнастики:
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Стройові команди і прийоми:
а) команди “Розійдись!”, “Коротше крок!”, “Ширше крок!”;
б) поворот “Кругом!”;
в) розподіл на 1-2, по порядку;
г) перешикування з однієї шеренги в дві розподілившись
|
а)
|
а), б)
|
а), б), в)
|
а), б), в), г)
|
Комплекси:
а) ранкової гігієнічної гімнастики;
б) для формування правильної постави із гімнастичною палицею;
в) для запобігання плоскостопості;
г) фізкультурної хвилинки
|
г)
|
а), г)
|
а), б), г)
|
а), б), в), г)
|
Акробатичні елементи на вибір:
а) перекид вперед;
б) стійка на лопатках із зігнутими ногами;
в) стійка на лопатках
|
не виконує
жодного
елемента
|
1
|
2
|
3
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежачи (разів)
|
дівчата – 4
хлопці – 5
|
дівчата – 6
хлопці – 7
|
Безпечний рівень:
дівчата – 8
хлопці – 12
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Нахил тулуба із положення сидячи (см)
|
дівчата– 2
хлопці – 0
|
дівчата– 3
хлопці – 1
|
Безпечний рівень:
дівчата– 4
хлопці – 2
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Підтягування у висі лежачи (разів)
|
дівчата – 3
хлопці - 5
|
дівчата – 6
хлопці - 8
|
Безпечний рівень:
дівчата – 8
хлопці - 11
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Школа пересувань:
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Стройові команди і прийоми:
а) команди “Розійдись!”, “Коротше крок!”, “Ширше крок!”;
б) поворот “Кругом!”;
в) розподіл на 1-2, по порядку;
г) перешикування з однієї шеренги в дві розподілившись
|
а)
|
а), б)
|
а), б), в)
|
а), б), в), г)
|
Комплекси:
а) ранкової гігієнічної гімнастики;
б) для формування правильної постави із гімнастичною палицею;
в) для запобігання плоскостопості;
г) фізкультурної хвилинки
|
г)
|
а), г)
|
а), б), г)
|
а), б), в), г)
|
Акробатичні елементи на вибір:
а) перекид вперед;
б) стійка на лопатках із зігнутими ногами;
в) стійка на лопатках
|
не виконує
жодного
елемента
|
1
|
2
|
3
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежачи (разів)
|
дівчата – 4
хлопці – 5
|
дівчата – 6
хлопці – 7
|
Безпечний рівень:
дівчата – 8
хлопці – 12
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Нахил тулуба із положення сидячи (см)
|
дівчата– 2
хлопці – 0
|
дівчата– 3
хлопці – 1
|
Безпечний рівень:
дівчата– 4
хлопці – 2
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Підтягування у висі лежачи (разів)
|
дівчата – 3
хлопці - 5
|
дівчата – 6
хлопці - 8
|
Безпечний рівень:
дівчата – 8
хлопці - 11
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Школа м’яча:
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Метання маленького м’яча з-за голови у ціль (1 х 1м ) з відстані
хлопці
дівчата
|
1
жодного попадання
|
2
1
|
3
2
|
4
3
|
Передачі м’яча ударом об підлогу із 10 передач з відстані
хлопці
дівчата
|
4 і менше
3 і менше
|
6
5
|
8
6
|
10
8
|
Зупинка м’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб (кількість зупинок):
хлопці
дівчата
|
менше 2
1
|
2
2
|
4
3
|
5
4
|
Школа стрибків:
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Стрибок у довжину з місця (см)
|
дівчата – 85
хлопці – 90
|
дівч. – 90
хл. – 100
|
Безпечний рівень:
дівчата – 95
хлопці – 105
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Стрибок у висоту з прямого розбігу поштовхом однієї ноги (см)
дівчата
хлопці
|
менше 60
менше 65
|
60
65
|
Безпечний рівень:
дівчата – 70
хлопці – 75
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Стрибки через скакалку на двох ногах (разів)
дівчата
хлопці
|
менше 10
менше 8
|
10
8
|
15
10
|
20
15
|
Школа активного відпочинку (рекреації):
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Вміння грати та організовувати народні та рухливі ігри (к-сть ігор)
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Школа постави:
навчальні нормативи і вимоги
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
| |||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
| |
Комплекси:
а) для формування правильної постави із гімнастичною палицею;
б) для запобігання плоскостопості.
|
Не виконує жодного запропонованого
|
Виконує один запропо-нований
|
Виконує два запропо-нованих з незначними порушеннями
|
Виконує два
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий